Sunday, December 31, 2006

Painajaista tännekkin B)... :'(... :D!

On sitten muuten ihan V|TUN karsea painajainen :|...

Joo oon iha oma itteni (siinäkö se oli :D...), paitsi vähän vahvempi ja viisaampi :x... :D! No kävelen entisen taloni luona (tai pari kertaa näin tämän kun vielä asuin siellä eli kävelin silloin siellä...) ja alkaa tulemaan pimeää... Sitten menen semmoisen sillan alle ja siellä on joku aivan karsea tyyppi, Freddy Kruegerin tapainen/näköinen mutta pahempi vielä... No mutta vahvempi ja viisaampi kun olen niin mä siitä paljoa välitä/pelkää B)... Kunnes, KUNNES se vetää mun äitin jostain nurkasta aivan hätäisenä, sillon alkaa jo vähän pelottaa, mutta lähen tyyppiä päin aikomuksena hakata siltä ilmat pihalle, mutta kun alan päästä lähelle niin se mulkku (:D) käynistää jauheliha murskaajan (mikä lie onkaan) ja sanoo tiputtavan mun äitin sinne jos tuun lähemmäks... No mutta vahvempi ja viisaampi (vai olenko...) kun olen niin sanon vaan "senkus vaan, saat elämäs pieksennän" ja lähen tyyppi päin nyrkit valmiina mättämään, mutta mitäs se mulkku (:D) tekekään, no tiputtaa mun äidin sinne murskaajaan :o... No äkkiä sitten lähen pelastamaan äitiä sieltä ja saankin kädestä kiinni, mutta murskain vain vetää sitä kokoajan sisäänpäin enkä mahda enään mitään ja sinne äiti vaan menee :'( (täähän tuntuu jo karsealta kertoa vaikka tietää että ei ole totta, toisinkuin unessa joka tuntuu ihan todelta joka kerta)... No mutta pientä lohtua saan siitä että pääsen pieksemään sen mulkun (:D), ainoa että se on kadonnut... No sitten alan itkemään siinä koneen luona ja siihen olen aina herännytkin ja mikä helpotus että ei ollut totta =)...


Toi jos tapahtuis oikeasti niin :|... :/... :'(...

No comments: