Wednesday, June 27, 2007

Voi #&%£$!* äiti :|... :x... :'(... :p... :D!


No päätti sitten että kun mä oon aikuinen (pyh :|... :'(... :p... :D) niin omat ruuat pitäis hommata (joo ihan vaan täksi päiväksi tai useammin :/, mutta sentään nyt joka päivä :), kait :|, no ei B)...) :o... :x... :|... :'(... :p... :D?!?!? No eihän siinä mitään jos ajoissa kertois :) (ruokaa kun "osataan" hommata :)... B)... :p... :D, kuten eilen <3, tai sanoisiko "ruokaa" :/... :ashamed:... :'(... :p... :D), mutta kun menee kertomaan vasta saavuttuaan jollon mä olin/oon jo "lepotilassa" <3... =)... B)... :'(, FUCK NOh :|?!?!? Noh, "lepotila" vaan asentamaan "toiminta" tilaksi :)... B)... :p... :D, vaikka ei khyllä YHTÄÄN huvittaisi rankan työpäivän jälkeen :| (matkalla kotiin olisi khyllä helposti voinut :), mutta että enään :/, TSIIIIiiiiiiiish :|...), EI TOD!


Niin ja pitäis vielä miettiä mitä ostaisi :), tai mitä jaksais :/, mikrovalmisshitteihin (:D) oo khyllä hipasemassakaan :|... :'(, pizzaakaan ei eilisen takia huvita :/... Olisihan tietenkin toi kuvassa oleva MatoApinan Hul... Raphaelin (:D) ruoka yksi vaihtoehto :), mutta kaupassa sitten katotaan B), joopS :p... :D!


Vai että aikuinen ja omat pitää hommata :x, VOIHAN V|TUT sentään :|... :/... :'(... :/... :p... :D... :| :| :|?!?!?

No comments: